Ara llegint
El Consell instal·la 10 nous parcs esportius biosaludables a set municipis mallorquins

El Consell instal·la 10 nous parcs esportius biosaludables a set municipis mallorquins

El Consell instal·la 10 nous parcs esportius biosaludables a set municipis mallorquins

El Consell de Mallorca ha posat en funcionament fins a 10 nous parcs esportius biosaludables a Inca, Bunyola, Lloseta, Petra, Porreres, Selva i Son Servera, dirigits especialment a persones de la segona i tercera edat per fomentar l’activitat física a l’aire lliure. La inauguració d’un dels espais, situat al Parc Europa d’Inca, s’ha fet avui i ha comptat amb la presència del vicepresident i conseller de Medi Ambient, Medi Rural i Esports, Pedro Bestard, i responsables municipals.

Els parcs estan equipats amb mòduls per treballar coordinació, mobilitat articular i força, i es poden utilitzar també en el marc del programa «Mou-te amb salut!», que arriba a unes 2.500 persones i està subvencionat pel Consell a través dels ajuntaments. Cada mòdul disposa d’un QR que ofereix pautes d’ús guiades per un educador físic, afavorint un entrenament segur i adaptat a les necessitats dels usuaris.

Bestard ha destacat que aquestes instal·lacions contribueixen a dotar els municipis d’espais polivalents i saludables, i ha subratllat la inversió de 5,2 milions d’euros entre 2024 i 2025 per ampliar i millorar els equipaments esportius a Mallorca.

Amb aquestes últimes zones, el Consell completa un projecte que suma 131 instal·lacions esportives a tota l’illa, incloent-hi 39 parcs biosaludables, 32 parcs infantils, 25 parcs de cal·listènia, 11 skateparcs, 9 conjunts esportius, 8 pistes tancades, 5 rectes d’atletisme i 2 carrils de recorregut lliure, reforçant l’accés a l’esport i el lleure actiu per a totes les edats.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt