Ara llegint
Menorca, a la recerca del turista nord-americà de fora temporada

Menorca, a la recerca del turista nord-americà de fora temporada

Menorca, a la recerca del turista nord-americà de fora temporada

Entre els mesos de setembre i octubre, Menorca ha acollit sis accions de promoció directa amb l’objectiu de donar a conèixer l’illa fora de la temporada alta turística i potenciar la desestacionalització. La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) és qui ha organitzat tres viatges de premsa, dos fam trips (viatges de familiarització per a agents de viatges) i un influ trip (viatge d’influencers), dirigits a mercats com els Estats Units, Itàlia, Alemanya, Mèxic i l’estat espanyol.

Del 18 al 23 de setembre, periodistes nord-americans van visitar Menorca en una acció organitzada per les Oficines Espanyoles de Turisme de Los Angeles i Nova York, amb l’objectiu de promoure l’illa al mercat dels EUA. Posteriorment, sis agents de viatges italians van conèixer, del 23 al 27 de setembre, l’oferta turística menorquina, especialment per fomentar l’interès del mercat italià més enllà de l’estiu.

A principis d’octubre, agents de viatges dels Estats Units i representants del sector MICE (Turisme de reunions, incentius, congressos i exposicions) van explorar l’oferta cultural i natural de Menorca. També, del 3 al 6 d’octubre, diferents influencers nacionals van promocionar les connexions marítimes entre Barcelona i Menorca, posant en valor la gastronomia i el paisatge de l’illa.

D’altra banda, la reconeguda periodista alemanya, Renate Scheiper, va visitar Menorca del 4 al 10 d’octubre per donar a conèixer la Menorca Talaiòtica i la seva recent declaració com a Patrimoni Mundial de la UNESCO. Finalment, un periodista mexicà, enviat per l’Oficina Espanyola de Turisme de Mèxic, va recórrer l’illa el 15 d’octubre per mostrar als lectors de la revista Food and Travel com explorar Menorca en poques hores.

Aquestes accions immersives són part de l’estratègia de la FFTM per atraure visitants internacionals fora de la temporada alta, oferint-los una experiència autèntica i profunda de l’illa, segons han detallat des del Consell Insular de Menorca.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt