Ara llegint
La Guàrdia Civil ordena retirar una grua il·legal a Cala Egos

La Guàrdia Civil ordena retirar una grua il·legal a Cala Egos

La Patrulla de Fiscal i Fronteres (PAFIF) de la Guàrdia Civil de Porto Cristo ha aixecat acta d’infracció per vulneració de la Llei de Costes 22/1988, després de detectar la instal·lació il·legal d’una grua a Cala Egos, al terme municipal de Santanyí. Segons l’informe, la grua estava fixada a una plataforma de formigó d’uns dos metres quadrats construïda sobre el terreny. Aquesta estructura s’utilitzava per descendir una embarcació semirígida amb motor fins a la mar. Durant les investigacions, es va identificar el responsable, un ciutadà d’origen nòrdic que resideix a la zona i que va procedir a retirar l’estructura després de ser requerit per les autoritats. L’acta d’infracció ha estat enviada a la Conselleria del Mar i del Cicle de l’Aigua, concretament a la Direcció General de Costes i Litoral, per avaluar les sancions corresponents. Aquesta acció s’emmarca en les tasques de protecció del domini públic marítim terrestre i de la seguretat costanera que duen a terme les Unitats Fiscals de les Illes Balears. El cas posa de manifest la importància de vetllar per la preservació del litoral balear, una zona altament sensible a les activitats il·legals que poden posar en risc l’entorn natural i l’equilibri ecològic.

La Patrulla de Fiscal i Fronteres (PAFIF) de la Guàrdia Civil de Porto Cristo ha aixecat acta d’infracció per vulneració de la Llei de Costes 22/1988, després de detectar la instal·lació il·legal d’una grua a Cala Egos, al terme municipal de Santanyí.

Segons l’informe, la grua estava fixada a una plataforma de formigó d’uns dos metres quadrats construïda sobre el terreny proper a la mar. Aquesta estructura s’utilitzava per descendir una embarcació semirígida amb motor fins a l’aigua. Durant les investigacions, es va identificar el responsable, un ciutadà d’origen nòrdic que resideix a la zona i que va procedir a retirar l’estructura després de ser requerit per les autoritats.

L’acta d’infracció ha estat enviada a la Conselleria del Mar i del Cicle de l’Aigua, concretament a la Direcció General de Costes i Litoral, per avaluar les sancions corresponents. Aquesta acció s’emmarca en les tasques de protecció del domini públic marítim terrestre i de la seguretat costanera que duen a terme les Unitats Fiscals de les Illes Balears.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt