Ara llegint
Tanca Can Xiscos, la darrera botiga local de Binissalem

Tanca Can Xiscos, la darrera botiga local de Binissalem

L’Ajuntament de Binissalem va acollir ahir un acte de reconeixement al comerç Can Xiscos, per la seva trajectòria i per haver estat la darrera botiga local del poble.

El batle, Víctor Martí, va dedicar unes paraules d’agraïment destacant la feina feta durant tots aquests anys i el compromís del negoci per seguir fent poble fins al final de la seva activitat. Durant l’acte, se’ls va fer entrega d’una placa commemorativa i varen poder compartir el moment amb familiars, amics i coneguts, que han format part de la seva història.

Can Xiscos va iniciar la seva activitat l’any 1956, quan Pedro Pol Salom va obrir una petita botiga de queviures al carrer Rubines. El nom prové del malnom familiar, vinculat a l’amo Llorenç Pol, que venia als mercats de l’illa. L’any 1984 el negoci es va traslladar al carrer d’Antoni Maria Alcover, on ha continuat fins avui.Fins al seu tancament, Llorenç (Sito) Pol, tercera generació, juntament amb la seva dona Margalida Terrassa, han mantingut viu aquest comerç, caracteritzat pel tracte proper i l’aposta pel producte local, fresc i de qualitat.

Des de l’Ajuntament han volgut testimoniar el seu agraïment per tots aquests anys de dedicació i per haver estat una part tan important de la vida del municipi.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt