Ara llegint
Detenen dues persones per robatoris a vehicles en miradors de la Serra de Tramuntana

Detenen dues persones per robatoris a vehicles en miradors de la Serra de Tramuntana

Detenen dues persones per robatoris a vehicles en miradors de la Serra de Tramuntana

La Guàrdia Civil ha detingut dues persones com a presumptes autores de diversos robatoris a l’interior de vehicles estacionats en miradors de la Serra de Tramuntana. Als arrestats també se’ls atribueix un delicte d’apropiació indeguda d’un vehicle que haurien utilitzat per cometre els fets.

La investigació es va iniciar arran de diverses denúncies presentades per robatoris en cotxes aparcats en diferents punts de la serra. Agents del quarter de la Guardia Civil a Esporles varen iniciar aleshores les indagacions per identificar els responsables.

Les gestions policials varen permetre localitzar dos individus amb nombrosos antecedents per delictes contra el patrimoni. Segons la investigació, els sospitosos es desplaçaven amb un vehicle que figurava com a sostret i que utilitzaven des de feia dues setmanes per dur a terme els robatoris. El cotxe havia estat llogat inicialment per un sol dia, però els arrestats no l’haurien retornat a l’empresa propietària.

Els investigadors atribueixen als detinguts almenys tres robatoris amb força a l’interior de vehicles estacionats a l’aparcament de la Torre des Verger, situat al municipi de Banyalbufar, un dels punts freqüentats de la costa de la Serra de Tramuntana.

Els dos arrestats varen passar a disposició del jutjat de guàrdia de Palma, que, davant els indicis recollits pels agents, va decretar una ordre d’allunyament de l’aparcament de la Torre des Verger. El vehicle utilitzat en els fets ja ha estat retornat a l’empresa propietària.

La investigació continua oberta i la Guàrdia Civil no descarta que els detinguts puguin estar relacionats amb altres robatoris similars denunciats a la zona, un tipus de succeït molt recurrent des de fa dècades.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt