Ara llegint
Inca presenta un projecte de 2,8 milions per modernitzar la gestió de l’aigua a l’avinguda Reis Catòlics

Inca presenta un projecte de 2,8 milions per modernitzar la gestió de l’aigua a l’avinguda Reis Catòlics

L’Ajuntament d’Inca ha posat en marxa un nou projecte destinat a millorar la gestió de l’aigua a l’avinguda Reis Catòlics, amb l’objectiu de reforçar el servei a la ciutadania i avançar cap a una ciutat més eficient i sostenible. La iniciativa ha estat presentada a la convocatòria de subvencions del Pla Anual d’Impuls al Turisme Sostenible 2024-2025 i suposa una inversió de 2,8 milions d’euros.

El projecte contempla una actuació integral per a la renovació i modernització de la xarxa de sanejament i la d’aigua potable, així com la implantació de col·lectors específics per a la recollida i gestió de les aigües pluvials. Amb aquesta actuació es pretén reduir les pèrdues, millorar l’eficiència del servei i reforçar la capacitat de resposta davant episodis de pluges intenses.

«Amb aquest projecte fem una passa més en el nostre compromís amb la gestió sostenible de l’aigua. És una línia de feina que hem consolidat en els darrers anys i que continuarà sent una prioritat per avançar cap a una ciutat més eficient i sostenible, amb millors serveis», ha destacat el batle d’Inca, Virgilio Moreno.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt