Ara llegint
Pla i Llevant elegeix una nova junta rectora

Pla i Llevant elegeix una nova junta rectora

Fa uns dies que s’han celebrat les eleccions per renovar la junta rectora de la Denominació d’Origen Protegida (DOP) Pla i Llevant, que serà responsable de dirigir i governar l’entitat durant els pròxims quatre anys. Aquesta nova etapa s’encetarà amb un equip format per vuit vocals, quatre en representació dels cellers i quatre dels viticultors, cadascun d’ells amb un suplent.

Els vocals electes són els encarregats de prendre decisions sobre la defensa, promoció i garantia de la identitat dels vins que porten aquest distintiu. A més, la junta inclou dos vocals tècnics, seleccionats pel seu prestigi i experiència en el sector vitivinícola.

Els representants dels cellers són:

  • Miquel Gelabert (Vins Miquel Gelabert)
  • Pilar Oliver (Vinyes i Bodegues Miquel Oliver)
  • Cristòfol Reus (Pere Seda)
  • Carmina Sender (Bodegas Bordoy)

Els seus suplents seran Toni Gelabert, Miquel Pascual, Luis Armero i Andreu Oliver.

Pel que fa als representants dels viticultors:

  • Simó Oliver
  • Jaume Forteza
  • Guillem Valls de Padrines
  • Bartomeu Nadal

Amb Maria Mas, Antoni Caldentey, Damià Rius, Joaquim Monserrat i la mateixa Maria Mas com a suplents.

Finalment, els vocals tècnics són Xisca Armero i Pere Crespí, dos professionals reconeguts del món de l’enologia.

Tot i que la nova junta ja està constituïda, resta per decidir la distribució dels càrrecs de presidència, vicepresidència i secretaria, que es consensuaran en les pròximes setmanes.

Amb aquesta renovació, la DOP Pla i Llevant enceta una nova etapa amb l’objectiu de continuar reforçant la qualitat i la promoció dels seus vins, consolidant-se com un referent en el sector vitivinícola de les Illes Balears.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt