Ara llegint
El Consell substitueix 63 palmeres en el passeig Marítim de Palma

El Consell substitueix 63 palmeres en el passeig Marítim de Palma

El Consell substitueix 63 palmeres en el passeig Marítim de Palma

El Consell de Mallorca ha començat avui els treballs per substituir 63 palmeres al passeig Marítim de Palma, entre el Palau de Congressos i les instal·lacions de l’Autoritat Portuària, a causa de malformacions en els troncs que representen un risc per als vianants.

Han advertit que les palmeres afectades podrien caure en episodis de vents forts, tal com va succeir l’any 2020, quan vuit palmeres van caure durant un temporal.

Els treballs de retirada de les palmeres duraran una setmana. Posteriorment, es plantaran palmeres de la varietat Washingtonia, més resistents i adequades per suportar el clima de la zona, amb una durada prevista de dues setmanes.

Aquesta actuació forma part de l’estratègia del Consell per garantir la seguretat al passeig Marítim.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt