Ara llegint
Portocolom comptarà amb dues noves pistes de pàdel

Portocolom comptarà amb dues noves pistes de pàdel

Portocolom comptarà amb dues noves pistes de pàdel al Poliesportiu

L’Ajuntament de Felanitx construirà noves instal·lacions esportives al Poliesportiu municipal Toni Peña de Portocolom. Es tracta de dues pistes de pàdel exteriors que se situaran entre el poliesportiu i l’escoleta municipal Es Faralló, a més d’adequar la pista de petanca i legalitzar la caseta de serveis annexa.

Les pistes tindran una superfície de 200 m2 cada una, més les voreres perimetrals i el camí d’accés. Dues pistes exteriors, sense cobrir, per la qual cosa no computen ni com a edificabilitat ni com a ocupació, ni com volum. Tot el conjunt té una superfície de 516,73 m2.

El batle de Felanitx, Jaume Monserrat ha explicat que «era una demanda de l’associació de veïns i d’altres entitats de Portocolom. La pràctica d’aquest esport s’ha incrementat i les pistes que hi ha a Felanitx són insuficients per satisfer el boom d’aquesta disciplina esportiva. És una aposta més de l’Ajuntament de Felanitx d’ampliar instal·lacions esportives. En construirem dues a Portocolom, el nucli més gros després de Felanitx i no descartam construir-ne a s’Horta o Cas Concos si així es demanda”.

Les obres tenen un pressupost de 172.448,57 €. El termini per iniciar-les s’establirà en l’adjudicació del contracte i el termini per executar-les serà de 70 dies.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt