Ara llegint
Mateu Morro, nou president del Consell Regulador del Vi de la Terra Mallorca

Mateu Morro, nou president del Consell Regulador del Vi de la Terra Mallorca

El Consell Regulador de la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) Vi de la Terra Mallorca va celebrar el passat 1 de desembre l’acte de constitució del nou plenari, amb el qual es tanca el procés formal de renovació de l’òrgan encarregat de vetllar per aquesta denominació vinícola.

En aquesta primera sessió, els membres del Consell varen acordar proposar Mateu Morro Marcé com a president del Consell Regulador. La proposta fou traslladada a la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, que en va validar el nomenament. Morro exercirà la presidència durant un mandat de quatre anys.

Nascut a Santa Maria del Camí el 1956, Morro compta amb una llarga trajectòria vinculada al sector agrari i a la gestió pública. Ha estat gerent del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (Fogaiba) i conseller d’Agricultura entre 2000 i 2003. També va ser coordinador d’Unió de Pagesos entre 2005 i 2013. Llicenciat en Història per la UIB, ha publicat nombrosos llibres centrats en la història i la cultura popular.

Disponible en Google Play

© 2020 Fora Vila Verd

Anar a dalt